Sparen bij deleukstehoreca.nl
Spaar mee bij 6 horecazaken en ontvang korting!
✔ Elke euro is 1 punt
✔ Bij elke 100 punten ontvang je 5 euro korting
✔ Ontvang na aanmelding de eerste 20 punten cadeau
Aanmelden:
Vraag jouw pas aan door op onderstaande button te klikken en vul je gegevens in. Je kunt direct je spaarpas aan je digitale Wallet toevoegen via het scherm dat nu vertoont wordt. Je ontvangt ook een e-mail en kunt vanuit daar ook je pas toevoegen.
PassWallet (Android) of Wallet (iPhone). Geen mail ontvangen? Check dan ook even je spam.
Heb je nog vragen?
Stuur een e-mail naar: [email protected]
Veelgestelde vragen
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Wil je je e-mailadres waarop je spaarkaart geregistreerd staat wijzigen? We helpen je graag verder.
Mail hiervoor je oude e-mailadres, nieuwe e-mailadres én spaarkaart nummer(s) naar [email protected]. Zonder deze informatie kunnen wij je aanvraag niet in behandeling nemen.
Heb je na een aantal werkdagen nog geen reactie mogen ontvangen? Kijk even in je spam/ongewenst inbox.
Waar kan ik mijn punten inzien?
Wil je weten wat je spaarsaldo is? Dit kun je op twee manieren gemakkelijk inzien!
Via de Piggy App
Heb je de Piggy app al op je telefoon staan? Top! Je huidige puntensaldo is zichtbaar onder je spaarkaart.
Mocht je de app nog niet hebben gedownload, dan kun je dit doen via de Play/App-Store door te zoeken naar Piggy Loyalty.
Via de website
Ga naar https://deleukstehoreca.app.piggy.eu en log in met het e-mailadres waarmee je spaart. Hier worden je punten weergegeven en zie je een overzicht van je beloningen.
Hoe activeer ik mijn spaarkaart?
Na het aanmelden met je e-mailadres heb je een e-mail ontvangen met hierin een link ter activatie. Volg de stappen in de mail, dan is jouw spaarkaart gemakkelijk geactiveerd!
Mijn fysieke spaarpasje heeft een ander nummer dan mijn digitale. Wat nu?
Geen zorgen! Elk pasje is uniek en heeft daarom een unieke code beginnende met 20… of C…
Je kunt met meerdere pasjes sparen op één account, zolang alle pasjes binnen jouw bezit geregistreerd staan aan hetzelfde e-mailadres.
Hoe koppel ik meerdere pasjes aan één account?
In de regel spaar je punten met je spaarkaart, deze worden echter geregistreerd op je e-mailadres.
Wanneer je dus meerdere pasjes hebt en deze aan hetzelfde e-mailadres gelinkt zijn, spaar je automatisch met deze pasjes op één account.
Ik ben mijn spaarkaart kwijt, wat nu?
Vervelend dat je je spaarkaart bent kwijtgeraakt. Maar geen zorgen; dit kun je doen:
Je kunt een nieuwe spaarkaart aanvragen door naar een van de restaurants te gaan waar je punten spaart. Wij hebben vrijwel altijd pasjes op voorraad, waardoor je gemakkelijk en snel een nieuwe in handen hebt.
Om je punten over te zetten op de nieuwe kaart, zorg je er bij de eerste transactie voor dat je de spaarkaart met hetzelfde e-mailadres registreert als waarop je verloren kaart geregistreerd stond.
Hoe werkt sparen en verzilveren?
Met behulp van jouw fysieke spaarkaart of de spaarkaart vanuit de Piggy-app op je telefoon kun je bij meer dan 10.000 ondernemers sparen in Nederland.
Let wel: elke ondernemer heeft zijn eigen spaarprogramma. Je spaart daarom per onderneming apart. Daarentegen heb je niet voor elk spaarprogramma een aparte pas nodig, één werkt voor alle!
Om privacy-redenen vraagt de winkel bij de eerste transactie wel altijd om jouw e-mailadres.
Sparen doe je in de winkel zelf, of als dit wordt aangeboden via de webshop. Voor elke bestede euro worden punten op je account bijgeteld.
De ondernemer bepaalt zelf voor zijn/haar klanten waarvoor jij kan sparen en voor welk aantal punten. Zodra je voldoende punten hebt gespaard, kun je besluiten je punten te verzilveren voor een beloning!
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Om in te loggen op je account heb je een wachtwoord nodig. Deze kun je zelf wijzigen via de app.
Druk op de knop ”Wachtwoord vergeten?” en ga naar je mailadres dat gekoppeld staat aan jouw Spaaraccount. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten.
Druk op de knop ”Reset wachtwoord” et Voila! Je kunt weer inloggen in de app om je spaarpunten en spaargeschiedenis te bekijken.
Ik heb een spaarkaart waarmee ik niet kan verzilveren.
Heb je voldoende punten gespaard en wil je een beloning verzilveren? Lekker bezig!
Het kan zijn dat dit soms niet lukt. Dan is je spaarkaart naar alle waarschijnlijkheid nog niet geactiveerd.
Na de eerste scan van jouw spaarkaart ontvang je een e-mail met hierin een link ter activatie. Als je deze stappen uitvoert, is jouw spaarkaart geactiveerd.
Ik wil me uitschrijven voor alle e-mails
Wij sturen bij de registratie een welkomstmail met praktische informatie en eventueel op aanvraag een nieuw wachtwoord.
Wil je de e-mails van onze restaurants waarbij je spaart niet ontvangen? Klik dan onderaan die e-mails op de link om je uit te schrijven.
Ik wil mijn account verwijderen
Jammer dat je besluit te stoppen met sparen. Let wel: het is hierdoor niet meer mogelijk om te sparen met je huidige spaarkaart of app. Al je punten zullen worden verwijderd!
Weet je het zeker? Stuur je verzoek door naar [email protected], we helpen je graag verder.
Mocht je in de toekomst toch weer willen sparen, dan dien je een nieuwe spaarkaart activeren bij een van de aangesloten ondernemingen.
Deleukstehoreca.nl
Babyshower – Borrelen – Bruiloft – Workshop – Feestje vieren – Koffietafel – Running dinner – Vergadering – Walking dinner en nog veel meer!





